Design Cadeau & Zo

Service & Klachten

Levertijd & verzendkosten

Ik doe zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Niet altijd lukt het mij echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

De meeste producten worden binnen 2-4 werkdagen geleverd, er zijn een paar uitzonderingen:

Naambordjes: 5-7 werkdagen, de bordjes worden netjes afgelakt hierdoor wordt de levertijd langer.

Product “niet op voorraad”: 5-7 werkdagen, wanneer dit niet mogelijk is wordt u geïnformeerd. 

Wanneer ik om wat voor reden dan ook deze levertijd niet haal, dan breng ik u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,10 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering na melding van verzending de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen.

Garantie

Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht ben ik aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met mij opneemt zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klachten@design-cadeau-en-zo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.design-cadeau-en-zo.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 8 reviews.